Huoooh…mulla on ihan hirvee olo, oon ihan kuollu. En tiiä oonko kipee vai mitä? Nuha ei oo pahemmi, mutta pää särkee, paikat on kipeet, kurkkuun sattuu ja kaikkee… kipeeks varmaa tulossa, ainaki. Noh mutta meillä oli mitä mainioin viikonloppu. Oltiin siis Helsingissä, piti olla TH'n keikka :(, mutta kun se peruttiin, niin oltiin shoppailees. Mä löysin kengät ja sitten ostin (kalliin) Tokio Hotel paidan. Juu kallis oli, mutta sen arvonen kyllä! Sitten sunnuntaina käytiin Korkeasaaressa ja oli ihania elukoita ja kivaa, mutta siitä se kamala olo varmaa lähtiki, ilma kun oli kylmä ja sateinen, mulla ei ollu hanskoja/kaulahuivia tai mitään.. takki vaa.. Noh, mutta kiva reissu oli, en pettyny kertaakaa.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Sitten ilo uutinen:

Bill oli maanantaina siellä leikkauksessa, joka meni hyvin. Nyt Bill ei saa puhua, mutta ihanaa: ens viikon keskiviikkona saa!!! Mutta sitten hänen pitää käydä ääniterapiaa ..vai mitä oli? Mutta ihanaa!!! Keikasta ei vielä tiiä koska on, mutta liput myytiin pois :( Voidaan ehkä saada sitten paremmat.?! :)

 

Mutta nytten minä lopetan taas tämän turhan päiväisen pölisemisen ja laitan tähän vielä vaihtelun vuoksi laulun, ja kappale totta kai Tokio Hotelilta. Yksi lemppareistani, josta Billkin pitää! :

 

 

TOTGELIEBT

Ich halt den Brief
in meiner kalten Hand
Der letzte Satz war lang
Solange er noch brennt
schau ich ihn an
Mit jeder Zeile
Stirbt ein Gefühl
Was bleibt ist Finsternis
ein Schauer von Dir
Hilft nicht mehr viel

Es bringt mich um
Wir ham uns totgeliebt
Es bringt mich um
weil unser Traum
in Trümmern liegt
Die Welt soll schweigen
und für immer einsam sein
Wir sind verloren
auch wenn die Mächte
sich vereinen
Es ist vorbei


Die Geier kreisen
über unserm Revier
was nehmen wir noch mit
Is alles nichts wert
wenn wir uns verliern
Sie kommen näher
sind hinter uns her
wollen Dich und mich
Lass mich jetzt los
Ich kann nicht mehr

Es bringt mich um...

Die Geier kreisen
über unserm Revier
Töten das letzte in Dir
und das letzte in mir
Es bringt mich um

Wir ham uns totgelibt
Es bringt mich um...

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

RAKASTETTU KUOLIAAKSI

Pitelen kirjettä
Kylmässä kädessäni
Viimeinen lause oli pitkä
Niin pitkään, kun se palaa
Katson sitä
Jokaisessa lauseessa
Kuolee tunne
Mikä jää on pimeys
Suihku sinusta
Ei auta minua enää

Se tappaa minua
Rakastimme toisemme kuoliaaksi
Se tappaa minua
Koska unelmamme
Lojuvat raunioissa
Maailman pitäisi olla hiljainen
Ja yksinäinen ikuisesti
Olemme kadoksissa
Vaikka jos voimat
Yhdistyisivät
Se on ohi

Korppikotkat kiertelevät
Korttelimme yllä
Mitä otamme vielä mukaan
Ei ole minkään arvoista
Jos kadotamme itsemme
He tulevat lähemmäksi
jahtaavat meitä
Haluavat meidät
He haluavat sinut ja minut
Päästä minut nyt
En kestä enää

Se tappaa minua...

Korppikotkat kiertelevät
Korttelimme yllä
Tappavat loput sinusta
Ja loput minusta
Se tappaa minua

Rakastimme toisemme kuoliaaksi
Se tappaa minua...

 

 

Ja musiikin voitte kuunnella tästä:

http://www.youtube.com/watch?v=8q1_kyoYdys