Juuh, otsikkohan kertoo jo aika lailla... mulla kauhee kiire kokoajan, matikasta en kerenny alottaa tehtäviä ollenkaan, kun piti opetella eiliset asiat (olin eilen kipea, ja poissa) ja sitten siis tuli 15 tehtävää monisteesta, ett' sitä tahtia tein niitä sitten. Kaiken lisäksi piti vielä tehdä maantiedon työtä, joka pitäisi palauttaa pian ja mulla ihan täysin kesken vielä, sitä tein tossa sitten n.5 sivua eteenpäin. Kiirettä on siis pitäny ja nyt en todellakaan enää jaksa. Päätin sitten tulla tänne teille kaikille valittamaan, mun huonosta "kohtalosta" =D Että koittakaahan siis kestää...

Pläääh.. sitten tän jälkeen pitäis vielä jaksaa lukea terveys tietoa, jota tuskin luen. Meillä olisi nimittäin huomenna koe siitä. Mulla ei mitään hajua mistään, mutta ei vois kyllä kiinnostaakkaan.. sillee. Sitten mulle oli tohon edelliseen kirjotukseen tullu semmoset 22 jotain ihme viestejä, enkun kielisiä, mainoksia ja en tiiä keltä, mutta ihan roskaa oli. Toivotaan ettei jatku, muuten oon ihan pulassa!!! =O Muttah, onhan tässäkin viikossa, jotain iloa:

Saatan nimittäin päästä Selenian luokse yöksi perjantaina, ku porukat menee johonki juhlii, mä en haluu, muuten oisin menny sitte meijan mummille tai jääny kotii. Mutta nyt meen siis Selenialle! Me biletetään sitten kunnolla, ja se tarkottaa siis Tokio Hotelia! =) Otan sinne TH'n dvd'n: zimmer 483-live in europe. Ja sitä kattellaan ja musaa kuunnellaan, kivaa tulee kyllä olemaan!! =) =)

Mutta nyt lopettelen taas tähän ja laitan vielä kuvan, tätäkin hetkeä piristämään: Se on vähän huonolaatune, otetti muuten tosta dvd'stä ja heh, Bill hän se siinä <3:

1449942.jpg